Obchodní závod

Sortiment

Traktory VALTRA – série T4

Nová generace traktorů Valtra Série T byla navržena tak, aby splňovala všechny požadavky moderních zemědělců.

Tento nový traktor kombinuje tradiční výkon a sílu traktorů Valtra s nepřekonatelnou variabilitou, kterou nabízí traktorům Valtra unikátní systém objednávek a la carte.

Nová Série T spojuje nejmodernější technologii, která tento traktor řadí mezi leadry v tomto segmentu trhu. Řada nových vlastností dále zvětšuje výkon a komfort a tím posouvá produktivitu na novou úroveň.

Nová série T umožňuje výběr z řady hydraulik a převodovek podle modelové klasifikace: HiTech,Versu, Direct . Valtra a la carte systém zákaznických objednávek nabízí miliony různých kombinací výbavy.

Řekněte nám co od svého traktoru očekáváte a my pro vás postavíme přesně takový traktor, který tyto a mnohá další očekávání bude plnit.

Traktory série T pokračují v dlouhé tradici silných 6-ti válcových traktorů ze Skandinávie. Inovovaná modelová řada nyní zahrnuje 12 modelů o výkonu 141–215 hp (158–225 hp s navýšením).
Série T nabízí tu pravou alternativu pro zákazníky hledající velký výkon jak pro tradiční práce v zemědělství tak pro práce v komunálním a lesním sektoru. Traktory série T jsou po celém světě známy jako odolné stroje s vysokou úrovní komfortu.
Nová série T nyní nabízí ještě vyšší v ýkon při nižší spotřebě paliva. Tento malý zázrak umožňuje použitá technologie SCR. Motor je naladěn na optimální výkon a spotřebu paliva bez ohledu na emise, jejichž hodnoty jsou snižovány vstřikováním vodného roztoku močoviny AdBlue do výfukového potrubí.

NOVÉ TYPY MOTORŮ S TECHNOLOGIÍ SCR

Šestiválcové motory se čtyřmi ventily na válec:
– 66 AWI-4V ; zdvihový objem 6,6 l modely T133, 153
– 74 AWI-4V ; zdvihový objem 7,4 l modely T163e, 173, 183, 193, 203, 213

SCR technologie pomáhá snižovat emise výfukových plynů použitím vodného roztoku močoviny (AdBlue) – technologie se již několik let používá u nákladních automobilů. Snižováním emisí škodlivých oxidů dusíku spolu se čtyřventilovou technologií motoru a novým vstřikovacím systémem s vyššími vstřikovacími tlaky dochází k účinnějšímu spalování. Dokonalé spalování také znamená snížení spotřeby paliva – až o 10% ve srovnání s předchozí generací motorů. SCR technologie u traktorů Valtra využívá kombinaci diesel oxidačního katalyzátoru (DOC) a selektivní katalytické redukce (SCR). Vhodné umístění jednotlivých součástí a jejich optimální velikost dovoluje dosahovat kompaktní velikosti celého traktoru. Sacím systémem motorů s technologií SCR proudí jen č istý v zduch, č ímž se prodlužuje ž ivotnost motoru, snižuje se jejich tepelné zatížení. SCR motory pracují s vyšší účinností mají klidnější chod a nižší spotřebu paliva.

Kabiny Valtra jsou vždy originální: prostorné, bezpečné a ergonomické. Při návrhu kabin jsou používány nejmodernější technologie tak, aby se obsluha i po celodenní práci cítila svěží. Veškeré přepínače a ovládací prvky jsou snadno dosažitelné.

Prostorné dveře s možností nastavení úhlu otevření jsou zajištěny pneumatickou tlumící vzpěrou. Nastavitelný volant (jak výškově tak úhlově (svou velikostí umožňuje přesné a lehké ovládání traktoru. Celkově je kabina velice prostorná i díky úplně ploché podlaze. Šířka kabiny umožňuje pohodlné otočení sedadla o 180°. Myšleno je i na takové detaily jako je zpožděné zhasínání světel v kabině a osvětlení schůdků při vystupování a nastupování.

Výhody nových kabin Valtra

  • Stylový design
  • Velké celoskleněné dveře (sklo dvěří je umístěno v rámu)
  • Nízký hluk v kabině
  • Nové odolné sedadlo s vyhříváním
  • Nová loketní opěrka v modelech Advance – ovládání mnoha operací za pomoci joysticku
  • Sklopné druhé sedadlo pro spolujezdce
  • Snadno čistitelný filtr sání vzduchu do kabiny
  • Možnost montáže automatické klimatizace
  • Nové podsvícení palubní desky
  • Lesní kabiny – poskytují dokonalý výhled
  • Palivová nádrž chrání schody do kabiny proti špíně

Valtra TwinTrac – práce v obou směrech

Otočné řízení TwinTrac, montované přímo na výrobní lince Valtry, umožňuje pohodlné ovládání traktoru v obou směrech. Kompletní systém obsahuje volant s reverzorem uprostřed zadní části kabiny a zadní spojkový, brzdový a plynový pedál. Dokonalý výhled na připojené stroje a pracovní plochu zvyšuje bezpečnost práce. Vzduchem odpružené sedadlo je otočné o 180°. Otočný systém TwinTrack nabízí mnoho výhod při práci s těžkým nářadím spojeným s traktorem v zadním tříbodovém závěsu.

Výhody využití systému TwinTrack

  • možnost zavěšení i těžkého nářadí
  • využití dokonalé manévrovatelnosti
  • dokonalý výhled na nářadí
  • využití při: sečení, sklizni kukuřice, komunální využití atd..

Palubní deska Proline

  • příjemné barvy
  • hodiny
  • pracovní čas
  • radar
  • pracovní rychlost
  • prokluz kol
  • otáčky vývodové hřídele vzadu
  • otáčky vývodové hřídele vpředu
  • otáčky motoru
  • pozice spodního závěsu
  • teplota převodovky
  • ujetá vzdálenost
  • zpracovaná plocha

Volitelná výbava:

Twintrac

Druhá generace TwinTrack systému má nově umístěný sloupek otočného řízení uprostřed zadní části kabiny. U modelů Advance je loketní terminál otáčen se sedačkou řidiče a díky tomu zůstává ovládání hydrauliky po pravé straně řidiče.

Lesní kabina

Jako volitelná možnost pro traktory Valtra je nabízena lesní kabina s ochrannou klecí kolem střechy traktoru a velice silnými a velkými polycarbonovými okny ve střeše traktoru. Další okno je ve spodní části kabiny pro další zlepšení výhledu obsluhy. T Série vybavená lesní kabinou a otočným systémem TwinTrac je nepřekonatelnou kombinací určenou pro práci v lese.

Přední vývodový hřídel

Přední vývodový hřídel je volitelný pouze v kombinaci s předním tříbodovým závěsem. Aktivována je pomocí spínače elektrohydraulického mechanizmu na pravé straně. Otáčky přední hřídele jsou standardně 1000 ot/min. Odpružená přední náprava může být namontována i v kombinaci s přední vývodovou hřídelí, předním závěsem i čelním nakladačem. Nosnost předního závěsu je 3600 kg. Přední závěs může být vybaven přední vývodovou hřídelí a zářoveň může být namontován i v kombinaci s čelním nakladačem.

Odpružení přední nápravy

Pneumatické odpružení přední nápravy zvyšuje komfort obsluhy. Nejlepší využití najde při silniční dopravě nebo při rychlých přesunech po polních cestách. Na poli odpružení přední nápravy zvyšuje tažnou sílu traktoru. Pneumatické odpružení přední nápravy je možné zaaretovat tak, aby při specifických činnostech náprava měla charakter pevné nápravy.

Odpružení kabiny

Odpružení kabiny zvyšuje komfort obsluhy. V kombinaci se vzduchem odpruženou sedačkou je odpružení Valtra srovnatelné s komfortem jízdy v osobním automobilu. Komfot jízdy je ještě více umocněn ve spojení s odpružením přední nápravy.

Valtra Isobus - ovládání nářadí jednoduší než kdy jindy

Isobus je standardizovaným systémem pro komunikaci a sdílení dat mezi traktorem a nářadím. Virtuální terminál uvnitř kabin je používán pro ovládání nářadí a zobrazování veškerých informací. Isobus usnadňje práci s moderními stroji, především s těmi, které mají vysoký stupeň automatických funkcí.

Montáž na výrobní lince
Čelní nakladače Valtra jsou montovány přímo na výrobní lince tak, aby byly maximálně kompatibilní s traktorem. Řada nakladačů Valtra se vyznačuje především robustní konstrukcí, kvalitním designem a dlouhou řadou vlastností užitečných pro Vaši práci.

Valtra je jediným výrobcem traktorů, který montuje čelní nakladače přímo na výrobní lince.

Auto-Guide – automatická řídící jednotka

Technická data:

http://www.valtra.cz/?page_id=50

Prospekt ke stažení:

http://www.valtra.cz/download/Valtra_serie_T4.pdf